0


PETALING JAYA: Penyanyi baharu Tajul Ariff tidak berasa terkilan apabila hasrat untuk berduet bersama penyanyi Siti Nordiana menerusi sebuah lagu baharu tidak kesampaian.

Tajul, 18, yang juga adik kepada Allahyarham Achik Spin berkata, perancangan yang diaturkan oleh syarikat rakamannya FMC Music itu bercanggah dengan jadual kerjaya penyanyi wanita berkenaan.

"Pada mulannya memang syarikat ada perancangan untuk hasilkan single kedua saya lagu duet bersama Siti Nordiana, tapi selepas perbincangan dibuat ia tidak dapat dilakukan buat masa ini.
"Siti Nordiana sudah ada perancangan lain dan ia akan digantikan dengan seorang penyanyi baru Wany Hasrita," ujarnya.





Tajul terharu sokongan peminat.

Tajul ditemui dalam satu sesi fotografi bersama mStar Online di Menara Star baru-baru ini.


Tambahnya, dia tidak berasa terkilan, namun berharap dapat menjalinkan kerjasama dengan penyanyi wanita suatu hati nanti.

Dalam pada itu, Tajul yang kini semakin dikenali dengan lagu Sedalam-Dalam Rindu mengakui kehadiranya mengubat kerinduan terhadap peminat Allahyarham Achik.

Katanya, perkara tersebut turut membuatkan dia diminta menyanyikan lagu-lagu popular arwah setiap kali muncul di pentas.

"Lagu-lagu arwah abang sudah jadi seperti satu kewajipan setiap kali saya muncul di pentas. Penonton dan peminat Spin mahu saya menyanyikan lagu popularnya seperti Memori Berkasih dan Mengusung Rindu," ujarnya.

Selain itu, Tajul mengakui terharu dengan penerimaan masyarakat terhadap lagu pertamanya Sedalam-Dalam Rindu yang kini sudah mencapai sebanyak 7 juta tontonan lirik video di Youtube.

"Saya terkejut juga sambutan baik dan ramai yang suka dengan lagu pertama saya ini. Saya akui ada peminat-peminat arwah Achik juga yang beralih minat dan menyokong saya,"

"Saya berharap sokongan berterusan tersebut dapat membantu saya untuk meneruskan perjuangan dalam industri seni tanah air ini," ujarnya - Mstar


Next
This is the most recent post.
Previous
Older Post

Post a Comment

 
Top