0






Anda tak perlu risau! Anda tak perlu bersusah payah seperti saya! Tak perlu buang masa nak belajar dari try n error! Tak perlu buang duit belajar dari mat saleh yang mengenakan cas mahal.

Saya hanya kira cincai sajalah! Saya jual DVD Latest FB Ads Marketing ini dengan kos....
RM997....mahal giler ni! saya tahu anda tak mampu..
RM497...Kumpul duit gaji anda sebulan, tak cukup juga ni!
Harga yang anda perlu bayar adalah hanya..

RM297 sahaja!

Itulah harga yang sepatutnya! Saya habis lebih RM15k untuk mengkaji FB Ads, tapi saya hanya kongsikan Ilmu FB Ads ini dengan hanya RM 297 sahaja! Kos sesuai untuk kebanyakan orang yang ingin belajar di Malaysia ini.
Tapi, tunggu dulu....

Sempena pelancaran produk DVD ini, saya ingin bagi tawaran paling MESRA PEMBELI! Saya jual produk ini dengan harga...

 
 

Tapi ianya TERHAD 500 pembeli terawal sahaja! Siapa lambat, mereka akan terlepas harga HEBAT ini. Selepas kuota 500 pembeli tercapai, harga akan dinaikkan!
Beli sekarang dengan klik button belian di bawah sekarang!



Post a Comment

 
Top